TREBALL INDIVIDUAL/TRABAJO INDIVIDUAL
OPCIÓ A: UNE CALCETINES IGUALES
OPCIÓ B: CONTAR CON DEDOS
OPCIÓ C: CALCULA
EDUCACIÓ FÍSICA EN LÍNIA/ EDUCACIÓN FÍSICA EN LÍNEA
Ara ens toca EDUCACIÓ FÍSICA per videoconferència.
Ahora nos toca sesión de EDUCACIÓN FÍSICA por videoconferencia.
L'aplicació que utilitzarem és WEBEX (recomanada per Conselleria)
La aplicación que utilizaremos es WEBEX (recomendada por Consellería)
A les 10:50 Pepe posarà el codi per a la videoconferència a la pàgina principal del blog.
A las 10:50 Pepe pondrá el código para la videoconferencia en la página principal del blog.
Aquesta sessió (de 30-45 minuts) va dirigida a tots els alumnes que estiguen en qualsevol grup de Psicomotricitat o d'Esport en el Tomàs Llàcer.
Esta sesión (de 30-45 minutos) va dirigida a todos los alumnos que estén en cualquier grupo de Psicomotricidad o de Deporte en el Tomás Llácer.
Únicament us farà falta un poc d'espai per realitzar els moviments, roba esportiva, una botella d'aigua per a hidratar-nos i, sobretot, ganes de passar-ho bé!
Únicamente os hará falta un poco de espacio para realizar los movimientos, ropa deportiva, una botella de agua para hidratarnos y, sobre todo, ¡ganas de pasarlo bien!
CURTMETRATGE / CORTOMETRAJE
CORTOMETRAJE ANIMACIÓN LECTORA
TALLER D'HABILITATS DE LA VIDA DIÀRIA/ TALLER DE HABILIDADES DE LA VIDA DIARIA
BLOG EDUCADORS/ES
TALLER D'HABILITATS DE LA VIDA DIÀRIA/ TALLER DE HABILIDADES DE LA VIDA DIARIA
Consulteu el blog dels educadors/es per veure les activitats que tenen preparades referents a aquest tema.
Consultad el blog de los/las educadores/as para ver las actividades que tienen preparadas referentes a este tema
BLOG EDUCADORS/ES
TALLER DE PREMSA/ TALLER DE PRENSA
El fotoperiodista también escribe historias o noticias que acompañan a las imágenes que toman, para que el lector pueda ver o sentir lo que significa la imagen fotografiada.
Hoy os convertiréis en fotoperiodistas y para ello realizaréis las actividades que os planteamos a continuación.¡ÁNIMO!
El fotoperiodista també escriu històries o notícies que acompanyen les imatges que prenen, per què el lector puga veure o sentir el que significa la imatge fotografiada.
Hui us convertir en fotoperiodistes i realitzareu les activitats que us proposem a continuació. ÁNIM!
El fotoperiodista també escriu històries o notícies que acompanyen les imatges que prenen, per què el lector puga veure o sentir el que significa la imatge fotografiada.
Hui us convertir en fotoperiodistes i realitzareu les activitats que us proposem a continuació. ÁNIM!
Una vez realizadas las fotos, revísalas y elige la que más te guste. Escribe una frase que exprese lo que significa la foto para ti o haz una descripción. Si no puedes imprimir, hazlo en un folio.
Una vegada realitzades les fotos, revísales i elegeix la que més t'agrade. Escriu una frase que exprese el seu significat o fes una descripció. Si no pots imprimir, fes-ho en un foli.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada