El 25 d´octubre vam fer una eixida a Casa Tàpena en Onil, un àrea recreativa on podem trobar varies zones diferenciades: plantes aromàtiques, zona d´arbres fruiters, aiguamoll i zona de bosc. Es tracta d´un lloc on poder gaudir de la natura i aprendre sobre ella, així com poder veure els canvis que es produeixen en les diferents estacions.
Una de les coses que més ens van agradar va ser el seu laberint vegetal, un dels majors d´Espanya. També vam gaudir xafant fulles de la tardor, olorant i aprenent el nom d´algunes plantes aromàtiques, així com veient els hotels d´insectes. Per acabar vam dinar en la seua zona de picnic, i vam aprofitar per jugar una estona als gronxadors.
El 25 de octubre hicimos una salida a Casa Tápena en Onil, un área recreativa donde podemos encontrar varias zonas diferenciadas: plantas aromáticas, zona de árboles frutales, humedal y zona de bosque. Se trata de un lugar donde poder disfrutar de la naturaleza y aprender sobre ella, así como poder ver los cambios que se producen en las diferentes estaciones.
Una de las cosas que más nos gustó fue su laberinto vegetal, uno de los mayores de España. También lo pasamos bien pisando hojas de otoño, oliendo y aprendiendo el nombre de algunas plantas aromáticas, así como viendo los hoteles de insectos. Para acabar comimos en su zona de pícnic, y luego aprovechamos para jugar un rato en los columpios.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada